söndag 8 februari 2009

Linus 20års fest

Gårdagen var otroligt lyckad! (om man bortser från vissa delar av kvällen)

Som vanligt hamnade jag efter i tidsplaneringen och fick springa halv färdig till bussen. min klänning var djävulsk och envisades med att åka ner hela tiden. jag gav upp kampen efter ett tag och lät den hänga nere i midjan. det problemet åtgärdade jag senare genom att sätta fast den i bhn med säkerhetsnålar. då höll den sig på plats.

Kvällen började i Julias lägenhet där vi (jag) fixade mig klart. därefter tog vi taxi med Julias bror och hans gode vän till en lägenhet vid kloster kyrka där kvällens förfest ägde rum. vi var klart yngst av alla. det var riktigt roligt. vi tog sedan taxi tillbaka till Julias lägenhet där vi mötte upp Jimmy som sammanstrålade med oss.

Vi grejade med det sista innan vi gav oss av mot grappa. jag ramlade brutalt i trappan, flög ner för halva och kraschade. jag har ett praktfullt blåmärke som påminner mig om min smidighet.

Det var gryyymt på grappa, en mycket lyckad tillställning! det tackar vi Limp the Pimp för. (synd att han inte fyller 20 fler gånger.)


Lateeer.

/s

Inga kommentarer: