lördag 7 februari 2009

Konsten att hålla sig vaken för länge

Nu har jag nog överträffat mig själv. jag har om ett par timmar varit vaken i hela två dygn! mina ögon är rödare än röda och påsarna under mina ögon är så stora att en zigenare skulle kunna gömma sig i dem.

När jag inte sover blir jag rätt konstig. tex började jag grina idag på engelskan för att jag inte hittade mitt grammatik papper. och när vi var på besök i biblioteket fick jag ett konstigt infall och snodde en hög tidningar som jag sedan delade ut till elever.

konstigt infall nr 2 är sättet jag delade ut dem på:

- Snorre? (räcker fram en tidning.)

Eleverna som råkade ut för detta tycker troligtvis att jag är dum i huvudet. jag klandrar dem inte. kan dock erkänna att jag själv fann detta hysteriskt roligt, men sen har ju jag också lite underlig humor.



Nu. sova.

Lateeeer.

/s