tisdag 17 februari 2009

Alla hjärtans dag

Medan de flesta puttinuttiga par var hemma och gulligullade var vi andra ute och härjade. ett utomordentligt sätt att spendera alla hjärtans dag på.

Julia och jag tog bussen till skogstorp där Pelle plutt styrde förfest. mycket trevligt. det var tänkt att det skulle bli en relativt nykter afton. något jag borde lärt mig vid det här laget att det aldrig blir. men det är ju tanken som räknas.

Framåt midnatt begav vi oss till lotus. eftersom vi hade herr Fuse i spetsen slank vi in gratis. det som händer på lotus stannar på lotus. och nej, jag tror inte heller på det där. men hoppas kan man alltid.

Vi begav oss senare av på efterfest, det var ungefär lika kul som hos tandläkaren. vi tog till flykten. en manlig individ hade slagit vad om att jag inte skulle lyckas ta mig upp på 21an taket. vilket jag självklart gjorde. jag tog även tillfället i akt och stängde av klockan. därefter bar det vidare hem till Julias lägenhet där alla somnade.




En rolig kväll.

Later.

/s

Inga kommentarer: