onsdag 28 januari 2009

The whistel song

Jag har börjat vissla en melodi om och om igen. jag började igår. idag har jag visslat den hela dagen. jag driver samtliga av mina klasskamrater till vansinne. men ärligt talat så gör det mig inte så mycket. (i själva verket är det faktist just det som är meningen.)

Jag har lärt mig vissla rätt högt nu, så i korridoren under en rast tog jag tillfället i akt och visslade det högsta jag kunde. samma melodi. om och om igen. efter ett litet tag öppnade en trea dörren till datasalen och blängde mordiskt åt mitt håll. jag fann det klokast att hålla tyst för stunden. jag satte mig sedan bakom ett skåp och fortsatte.

Vår lärare och mentor Ingmar kom med en lömsk plan när han var på väg ut från lärar rummet. planen gick ut på att jag skulle gömma mig i ett skåp precis utanför lärar rummet och vissla vidare. smart. jag bad Nathalie stänga in mig i skåpet, men fick henne först att lova att släppa ut mig när jag ville ut. men det gjorde hon såklart inte. jag var inlåst i skåpet ett par minuter innan jag blev till slut blev utsläppt. Så kan det gå!



Vissel låten.

Lateeeer.

/s

Inga kommentarer: