tisdag 27 januari 2009

Vilken fräckhet

Inleder detta inlägg med en lång svordom. (kommer dock inte på någon bra själv, så här får ni improvisera lite.)

Fröken Löfstrand, även kallad Stephanie, var på en tillfällig visit i Eskilstuna nu i helgen. UTAN MIN VETSKAP! här har jag gått runt i godan ro och tyckt synd om mig själv för att hon befinner sig i skåne, dit jag inte har råd att resa inom snar framtid som planerat. OCH SÅ KOMMER HON HEM! utan att jag får veta ett skvatt förens nu såhär i efterhand. det är ju så man får lust att klä ut sig till våldtäktsman och åka ner till skåne och skrämma henne halvt från vettet. (eller helt)

Vart fröken Brodin håller hus är vet jag inte heller för tillfället. trots tappra försök har jag inte lyckats lokalisera henne på sistone..

Jag har planer, stora planer.




Later.

/s

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är rolig du xD

ÄLSKAR DIN BLOGG! men updatera OFTARE!!!

<3<3<3<3

Steph sa...

haha men puss :) kom hit istället o sluta gnälla <3