lördag 10 januari 2009

Gymnastik filmer

Jag har kommit över några gymnastik filmer från 2005

Stephanie kör fiftys för allra första gången.

Sofia P kör dubbelfrivolt.

Jag provar på rondat flickis whipback flickis.

Claudia kör rondat flickis och efter kommer Mathilda med en rondat salto.

Stephanie kör mjuk övergång av något slag.

Jag och Stephanie provar på lite grejer på satsbrädan.

Mjukis bomflickis.

Jag kör salto.

Steffi kör salto.

Linda inleder med spagathandvolt spagathandvolt och efter kommer jag med rondat flickis flickis.

Mathilda kör dubbel frivolt och lyckas få till en fenomenal landning.

Det var ett tag sen det här.. otroligt kul att se på, såhär ett par år senare.

Later.

/s

6 kommentarer:

Sofia Palmqvist sa...

Fan va duktiga vi var då :(

Sofia Andersson Swärd sa...

Jaaa.. =( men vi får se till att bli det igen!

Steph sa...

haha mathildas sista var ju klockrenast hahaha! sakna detta fan! <3

Sofia Andersson Swärd sa...

Haha, ja den är oslagbar! jag med, det är galet vad jag saknar det..

Anonym sa...

Åh, jag saknar gymnastiken jättemycket! :( Jag tror inte ens att jag kan göra en spagathandvolt utan att få ont i hela kroppen nu mera :(

Kyssar sa...

Åh fina volter, saknar gymnastiken själv. haha har precis shälv lagt upp några filmer på mina volter :P man saknar ju det :( varför slutade du!