måndag 29 december 2008

Leva rövare

Efter Party @ Rebecca mansion flydde jag städningen och övernattade i skogstorp, dagen efter vaknade jag med både baksmälla och dåligt samvete. vi återvände till Rebecca och plockade upp de som övernattat på plats. destination Mc Donalds. Claudia och jag släpptes sedan av hemma hos mig där vi övernattade. mycket trevligt.

Idag på eftermiddagen åkte vi mot centrum för att sammanstråla med Stephanie, Machmud Mathilda och hanna. Claudia valde dock att åka hem och sova. efter att ha genomfört Stephanies plan hos hanna, GICK vi i norrlands kylan till Stephanie där vi norpade lite fruktsallad innan vi åkte vidare till mig.

Stephanie sover, Mathilda är trött och kollar film, jag är pigg som aldrig förr och tänker inte gå och lägga mig inom de närmasta timmarna.

Lateeer.

/s

1 kommentar:

Steph sa...

vilket enbart berodde på att du sov som ett barn både hemma hos min mormor och mellan typ 21-24 haha.