tisdag 23 december 2008

Erkännande

Jag har inte köpt en enda julklapp ännu.

Min plan var att jag skulle tillverka fantastiska julklappar för hand ikväll. problemet är att jag fortfarande inte kommit på vad. och hur troligt är det på en skala 1-10 att jag skulle lyckas fixa fram 8 julklappar tills imorgon? jag skulle gissa på 0. frågan är ju hur jag ska lösa detta problem, förslag är mycket välkomna!

Förövrigt var jag på stan och trängdes igår, men tro inte att jag köpte någon julklapp för det inte! jag inhandlade enbart förnödenheter inför nyår. det slog mig att min släkt säkert skulle tycka att det var mycket roligare med egentillverkade julklappar. (och nej, det har absolut ingenting att göra med bristande ekonomi eller för mycket folk på stan. nej nej.)

Later.

/s

Inga kommentarer: