måndag 22 december 2008

Amaaalaaaa

Efter att ha legat hemma och ugglat stack jag igår näsan utanför dörren för första gången på ett antal dagar. jag begav mig till stan för att äta på ming med Stephanie, Mathilda och Hanna. mycket trevligt. det var underbart att umgås Steffi och Mathilda igen. pga nyårsbanting och bristande ekonimi nöjde jag mig med att dricka två ramlösa och norpa räkor från mathildas mat.


Därefter åkte vi till Pelle plutt som hade en liten tillställning kvällen i ära. tanken var att jag skulle hålla mig nykter under kvällen, ett par shottar senare gick den planen i stöpet, men vi hade kul. strax efter midnatt avlägsnade sig de flesta till diverse övenattnings platser. men inte jag inte. jag snyltade sovplats ute i skogstorp.


Dagen efter, när det nalkades hemfärd, gick jag intet ont anandes förbi en spegel. jag gick förbi. stannade. gick tillbaka. mötte min spegebild.

- AAAAAAAAAAAAAAAAAH

var det en muterad spegel? eller var det... jag? håret stod åt alla håll, inte ett hårstrå på plats, sminket hade smetats ut maximalt runt ögonen, en lååång maska löpte längs hela låret på strumpbyxorna. jag såg, minst sagt, bedrövlig ut.


Jag.

Later.

/s

1 kommentar:

Anonym sa...

haha jag ska inte duscha förens dagen innan nyår..kanske inte ens då..