onsdag 19 november 2008

Vidare

Jag hoppade över dagens första lektion och tog en sovmorgon istället. tyvärr. jag sov för länge. missade bussen. kom sju minuter försent till intervjun.

Jag var nervös. liksom, sitta där och framhäva mina bra egenskaper. enligt mig själv besitter jag inga sådana. det där med självförtroende är inte min grej alltså. men efter att ha läst på ordentligt med tips och normer inför intevjun, lyckades jag endå rätt bra.

Faktum är att det gick bättre än väntat, mycket bättre. jag kom vidare! dock fick jag höra att tjejer blivit ratade för att dem var för korta eller läspade. det faktum att jag är halv dvärg och läspar ibland, oroade mig en aning. men det ser ljust ut trots allt. nu har jag fått hem kontraktet så jag kan kika på det i lugn och ro. det ser bra ut, mycket bra. Gah!

bara att hoppas på det bästa..

Later.

/s

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis! -stor kram-