lördag 22 november 2008

Upptåg

Idag utförde jag och Jennifer en av mina lysande planer. vi klädde oss i träningsoveraller från 80-talet i en tältliknande storlek, peruker och solglasögon. jag hade även en lång mantel i form av en sverige flagga. iförda i den munderingen pallrade vi oss ner på stan.

Vi började inne på 21:an där vi sprang ett x-antal varav runt, runt. vi drog också till med en springtävling inne på stadium. sedan sprang vi ett par varv inne på de andra köpcentrumen innan vi sprang en final runda på 21:an. mycket lyckat.

Reaktionerna var olika. en del fann det hela mycket lustigt och fick sig ett gott skratt, medans andra reagerade mer.. "eh okeeeej?!?". det fanns nog dem som tyckte att vi var dumma i huvudet, men vem bryr sig liksom? en del människor saknar humor i den här staden, det är ett som är säkert.

Inne på stadium blev vi fotograferade av en skara fans i form av mycket unga manliga individer, även kallade snorisar.

De flesta förundrades över varför vi gjorde det. liksom hallå, det är en kul grej! att folk inte kan uppskatta god humor, det är bedrövligt.



Vi får väl se vad jag hittar på nästa gång..

Later.

/s

2 kommentarer:

JenniferLeveland sa...

hahaha, vad ska vi hitta på nästa fredag? ;D hahaha!

Sofia Andersson Swärd sa...

hahaha, nåt kommer vi alltid på! jag har ett par planer på lager. ;D