onsdag 26 november 2008

Sjukförklarad

Som ni redan vet var jag väldigt sjuk igår. imorse försökte jag vara tapper och bege mig till skolan, men nej! är man så sjuk som jag var måste man vara hemma och sova. (och nej, det har ingenting att göra med att jag var upp till 04:00)

Det förargliga var att jag vaknade 11:20 och hade inte en aning om varför jag var hemma och inte i skolan. enligt min kära mor hade jag sjuk förklarat mig i ottan, jag måste ha varit jävligt övertygande med tanke på att min mamma inte är den som låter mig stanna hemma i första taget. lite förundrad var jag allt.

Jag fick illa kvick ringa och avboka ett möte jag hade klockan 11:30, snacka om att vara ute i sista minuten. men bättre sent än aldrig, som jag brukar säga när jag släntrar in med en uppgift till min lärare tre månader efter utsatt datum.

Idag har jag (hör och häpna!) städat, det är faktisk riktigt trevligt i mitt rum numera jag borde kanske överväga att städa oftare? dessutom har jag äntligen skrivit min bearbetning om det antika Greklan, min svenska lärare har jagat mig i två veckor efter den där. hallå, vart brinner det liksom?

Hursomhaver har jag två ledig dagar att se fram emot, två! aaaah! det gillas mycket.

Later.

/s

Inga kommentarer: