torsdag 13 november 2008

Min syster är smart..


..Men jag är smartare.

Alltså jag och låsta lådor.. det håller inte. jag måste veta vad som döljer sig däri.

Och vilket fynd jag gjorde! nog för att jag anade att det var hemlighetstämplat material som var inlåst, men aldrig hade jag väl kunnat drömma att jag skulle finna något så.. extremt.

ojojoj, vilken hållhake jag har på min syster nu! jag kan inte titta på henne utan att garva. pga det har hon börjat ana oråd. men det kan hon gott göra. he-he-he.

Läser min syster det här så är jag en död man. att bryta sig in i hennes hemliga låda, det är förankrat med dödsstraff. typ.

Later.

/s

2 kommentarer:

JenniferLeveland sa...

hahahahhahahaha, fan vilken ond syster du är ;D

Anonym sa...

hahahahahahaha det här är ibland ete roligaste i tidernas historia. Klyftigt sofia!