måndag 24 november 2008

Film maraton

I fredags gjorde jag och Sofia ett återbesök i Rasmus ungkarlslya. Robert var snäll och hämtade upp hos at my place. efter en film, en omgång twister och milt krigande tog vi en vända förbi Mc Donalds. tillbaka i ungkarlslyan drog vi en film till innan det bar av hemmåt. återigen en mycket trevlig fredags kväll!

Sofia övernattade hos mig, följande dag tvingades hon upp i ottan eftersom jag skulle iväg till Stockholm. på jakt. totalt misslyckat. jag hittade inte min nyårsklänning som jag hade planerat. inte mycket annat heller för den delen. det gillas inte.

Efter en heldag i huvudstaden återvände jag till tuna, mycket besviken och på gruvligt dåligt humör.

Framåt kvälls kvisten anlände Claudia till slagsta. vi bunkrade upp med filmer och onyttigheter, mycket trevligt.

En mycket trevlig helg!

Later.

/s

Inga kommentarer: