torsdag 18 september 2008

Tillbaka till vardagen

Klockan är 02:00 jag ska gå upp om fyra timmar. det känns bra. innan jag kan falla in i sömnens värld måste jag hinna skriva klart ett arbete om de grekiska gudarna. jag skulle också behöva städa undan lite eftersom jag har "packat upp" genom att tömma ut all packning rätt upp och ner på golvet. dessutom har jag ett x-antal matte uppgifter som ska vara klara imorgon. (?)

Allt detta skulle jag ha gjort under dagen, då jag har haft min lediga torsdag, men nej då! jag var tydligen trött så jag sov hela dagen. lysande!

Det kommer bli en lååång natt..

Till råga på allt har vi skolfoto imorgon, värsta jag vet! jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska våga visa mitt fula tryne i årets katalog. eftersom spex är förbjudet i år också så är det mening att man ska se snygg och attraktiv ut. risken för att jag ska uppfylla dessa krav är ungfär lika med noll.

Men vem vet kanske jag kläcker en bra plan iallafall.

Den som lever får se.

Nu. Det antika Grekland.

Later.

/s

Inga kommentarer: