torsdag 14 augusti 2008

utgång i eskilstuna

Nu är jag hemma igen efter en halv tråkig utekväll. började hemma hos rick, jag åkte dit själv och förkrökade med killarna, mycket trevligt. framåt midnatt fick vi skjuts till stan, först blev det harrys. men där var det stendött så vi kilade bort till nybron, där mötte jag stephanie och co. lite senare gick vi tillbaka till harrys, då var det betydligt bättre drag. blev dans och lite härj innan det stängde.

efter harrys skildes jag och stephanie åt, hon gick hem till sig med sitt besök från motala och jag kilade till gammla stan där det var efterfest, mycket trevligt. klockan 06:00 befann jag mig hemma igen.


jag kan verkligen inte uppskatta fest kvällarna här i eskilstuna, men det blir väl så när man vant sig vid kanon kvällar i andra städer. eskilstuna är verkligen på botten av botten vad det gäller festande.
Laaater.

/s

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, no shit? Jag håller med gällande utelivet i Eskilstuna. Kom precis från Finland och har vart på krogen där i Åbo, storstad. Jag kommer ha panik när jag ska ut nästa gång, går inte jämföra.

Anonym sa...

åå, det låter ju riktigt nice! nej precis! det är nästan så man hellre sitter hemma och möglar alltså..