lördag 16 augusti 2008

Sleepy

Jag vände till dygnet rejält igår. igen. jag var uppe hela natten och klockan 12 infann jag mig nere på stan för att uträtta ett ärende. jag spanade sedan runt lite på höstkläderna, hittade lite som jag gillade. men köpte bara akuta nödvändigheter, stockholm nästa!

jag var inte på topp, jag fick verkligen kämpa för att hålla ögonen öppna. på eftermiddagen mötte jag upp en brun Rebecca som lite senare ensam åkte till stockholm, jag åkte istället hem och sov ett par timmar.

Tanken var att jag skulle åka till huvudstaden vid 8 tiden, men icke! jag sov mig förbi alltihopa. sista fredagen på lovet och jag ligger hemma och sover, what the fuck!

Ett par timmar efter midnatt blev jag upphämtad av stephanie, vi två och ming satt i bilen och pratade fram till gryningen, då bröt vi upp för lite sömn. inatt har jag sovit två timmar, det börjar likna någonting!

Ikväll, då jävlar!

Later Fuckers.

/s

1 kommentar:

Anonym sa...

Ikväll då jävlar...? Utveckla.

Misstänker att du tänker trotsa Å-festen ändå.

KRAMOBERTIL!!!