tisdag 26 augusti 2008

Skolplikt in my ass!

Nu har jag fått hem tågbiljetterna och lämnat in ansökan om ledighet till min mentor, om den beviljas eller ej vet jag dock inte ännu. men i vilket fall som helst så åker jag till skåne om två veckor, underbart!

Igår tillbringade jag väldigt många timmar i skolan, började halv nio och slutade halv sex, galet! visserligen har jag en fet håltimme innan min sista lektion, meeen.
på kvällen åkte jag in till stan och mötte upp stephanie, vad vi gjorde återkommer jag till vid ett annat tillfälle.

till vänster: här har vi en av alla fula lappar som skickas på lektions tid, ett mycket roligt tidsfördriv. till höger: samtliga klass kamrater extremt koncentrerade på samhällskunskaps lektionen.


Idag började vi dagen med idrott, vi tvingades ut på en springtur i skogen, hur illa är inte det? till min stora förvåning kom jag runt spåret vi tvingades springa på en bra tid. (?) mycket underligt.

Nu ska jag fördjupa mig i hotellens historia, vi har nämligen prov på just det imorgon.

Later.

/s

2 kommentarer:

Sofia Palmqvist sa...

Hur är det med höger och vänster egentligen sofia ;)

Anonym sa...

Haha, det är riktigt illa faktiskt faktiskt! jag vet inte hur många gånger jag har skrivit fel på alla dessa bildtexter! ;)