söndag 24 augusti 2008

In i dimman

Igår steg jag upp tidigt och gjorde mig och iordning, packade och hämtade ut pengar. tyvärr var jag inte klar i tid iallafall så alex fick vänta ett tag på mig. från början var det tänkt att vi skulle åka ett gäng till stockholm och övernatta, men de andra bangade för en kräftskiva i eskilstuna, så det var bara jag och alexander som begav oss till huvudstaden. vi tillbringade några timmar på stan, till min stora förargelse hittade jag nästan ingenting! en jacka, två par skor och ett linne/klänning fick följa med hem. efter mycket om och men åkte vi tillbaka till eskilstuna för att festa på olika håll.

väl hemma fixade jag till mig lite snabbt och åkte till tunavallen där jag mötte upp ett gäng tjejer. tillsammans tog vi sedan bussen till mr Lundvall i borsökna.




Det började bra, vi var ett litet gäng som var där och drack, dansade och hade trevligt. men det var början det. smart som jag tyckte att jag var hade jag inte ätit något på dagen så efter att martini, cider, öl och vin (i en måttlig mängd) slunkit ner blev jag mer än lovligt dragen, bra där! vad som sedan hände är lite suddigt..

katastrof kväll, klart att jag ska spåra! från och med nu ska jag aldrig mera förtära någon form av alkohol. iallafall inte på ett bra tag..

/s

Inga kommentarer: