söndag 27 juli 2008

Planering

Min älskade själsfrände,även kallad bästa vän, Rebecca är nu på väg till arlanda, det är helt sjukt vad jag saknar henne redan! när hon sedan ska flytta till lundsberg i värmland, då är katastrofen ett faktum, jag begriper inte hur jag ska stå ut!

det här är min allra sista vecka på jobbet, jag kunde inte vara mer otaggad. men i augusti får jag min belöning för allt slit, så jag ska väl inte klaga. hur helgen ser ut är oklart, på söndag åker jag ner till höllviken, de första dagarna kommer jag vara ensam, på onsdagen kommer Stephanie ner och då blir det party varje dag tills det att vi återvänder till eskilstuna, vi kommer festa i Malmö, Köpenhamn och Höllviken, det blir nog riktigt bra.
Helgen därpå, och kanske ett par dagar till, åker jag och Rebecca troligtvis tillbaka till stockholm, på boende fronten har vi lite olika alternativ. lääängtar!

Idag blir det nog till att ta det lugnt. om det inte dyker upp någonting, jag är öppen för förslag.

Nu. Träna.

Later Fuckers.

/s

Inga kommentarer: