torsdag 24 juli 2008

Mobil efterlyses

Gårdagen var sjukt flippad. mathilda och alexander lyckades övertala mig att följa med till hannes som styrde fest ännu en kväll. det började bra men senare fram emot kvällen anlände alex andersson och co med tysk mint sprit, en flaska senare var vi mer än lovligt roliga. ja, vad som sedan hände under kvällen är till viss del okänt. så kan det gå..

En rolig händelse jag måste nämna var när jag jagade rasmus och hans digitalkameran som innehöll ett x-antal ofagra bilder på ett olämpligt objekt. vi sprang längs gatan, och jag var nästan ifatt rasmus när han plötsligt tvärvände. vad gjorde jag? jo, jag fortsätter springa tills jag ramlar över en buske till ett grannhus och rullar in på deras tomt. där låg jag sedan kvar ett bra tag och garvade åt min egen lustighet.

Jag har för tillfället stor brist på bilder och det beror på att gårdagens bilder givetvis fanns på min mobil, och vart min mobil befinner sig är för mig okänt. om någon skulle veta var den håller hus, så får någon gärna informera mig om det.

Nu. Ut och sola.

Lateeeer.

/s

Inga kommentarer: