torsdag 12 juni 2008

What happens in vegas

Igår fick sofia ett infall som gick ut på att besöka biografen, och det är ju inte helt fel. så jag följde med, trots att jag var tröttare än tröttast och rörde mig likt en zombie. eftersom sofia tog lite fel på tiden gjorde vi ett besök på mc donalds innan vi bänkade oss i salongen. självklart i den allra, minsta, puttennuttigaste salongen av alla på rio. jag avskyr de små salongerna, det är mycket roligare i de stora! och bara för det hamnar jag givetvis alltid i den minst, bah!
vi såg "what happens in vegas" med Cameron Diaz och Ashton Kutcher, den var riktigt bra. ytterst sevärd. under filmens gång hann jag och sofia bli mer än måttligt förälskade i Ashton Kutcher, han är helt galet snygg!

nu äre bara en dag kvar! jag har avklarat fyra hemska dagar, och överlevt. nätt och jämt iallafall. imorgon kväll är jag äntligen fri igen! visserligen bara för en vecka, men det är detaljer.


/s

Inga kommentarer: