måndag 9 juni 2008

Usch och Fy och Blä!

Rubriken får tala för sig själv.

jag tyckte så synd om mig själv att jag unnade mig själv att klicka hem en jätte söt gräddvit klänning, beställde förresten en annan, ljus rosa, för ett par dagar sen. blir kul när dom behagar komma!

nu ska jag ta en dusch och sedan sova, inget nattliv här inte! men nästa vecka är jag ledigt, då är det över för tillfället, och då blir det till att leva rövare! 4 dagar kvar.. på tal om rövare så ser mitt rum ut som en riktig rövarkula, vilket min kära mor var så vänlig att påpeka idag. inte en chans att jag städar i nuläget! men jag vet att om jag låter det vara tillräckligt länge kommer hon städa åt mig, mycket praktiskt.

/s

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, dedär är min style också! Förut var ju du sjukligt pedant med dina prylar Fjutt.. Vad har hänt? Har du hängivit dig åt alkoholismen?