söndag 29 juni 2008

saturday night fever

jag åkte inte till cecilia i fredags, jag orkade helt enkelt inte. istället parkerade jag mig framför tvn och kollade på paradise hotel hela kvällen. i lördags beslutade jag mig först för att stanna hemma och ännu en gång ägna mig åt min nya favorit sysselsättning, tvn. men rebecca som precis kommit hem från sitt konståkningsläger fick mig som tur var på andra tankar.

det blev en mycket lyckad kväll, lundvalls fester är aldrig fel! vissa personer fann sig en partner som de lockade in i ett sovrum, vad som hände där inne vet ingen.

fel! det kunde ha vart så, men så fort någon bestämde sig för att ha liten rajtantajtan instängda i något sovrum, fann vi andra det mycket roande att springa ut och in mitt under akten och gagga om någon försvunnen vän eller bortsprungen katt. så kan det gå det när inte haspen är på.

framåt fyra tiden började de flesta dra sig mot stan. rodin och co gjorde sig besväret att plocka upp mig och rebecca. nere på stan blev det en snabb visit på subway, där vi slog följe med ett gäng till synes trevliga manliga individer på efterfest i stan. det var grymt tråkigt så vi åkte hem.

jag hann sova ungefär tre timmar innan jag tvingades gå upp för att åka till jobbet, underbart! mitt hvuvud kändes ungefär fem kilo tyngre än vanligt, gårdagens smink kvar, håret såg ut som om ett x-antal skator byggt bo i det, ingen vacker syn. jag rörde mig ungefär lika snabbt som en uråldrig sengångare. inte kul.

men sånt är livet, det är det som gör det spännande.

slänger nog upp lite bilder sen från gårdagen.

Later.

/s

Inga kommentarer: