söndag 20 april 2008

Scheme

På lördag nästa vecka bär det av till stockholm, jag och sofia ska på hemligt uppdrag. det kommer bli en minnesvärd upplevelse.

Helgen efter är det dags för föreningsuppvsining, jag önskar att jag kunde se fram emot det på samma sätt som förr. jag har alltid älskat försningsuppvsiningar, jag lade ner grymt mycket tid på utstryslar och framför allt på träning. under varje uppvisning gällde det att försöka glänsa så mycket som möjligt genom att utföra så svåra volter och kombinationer som möjligt. även utstyrseln var viktig. allt för att synas. förra årets tema minns jag inte, jag och mathilda hade iallafall klistrat fast bokstäver på rumpan kommer jag ihåg. olle imponerade med sina sjukt höga volter samt dubbelsalto på tumbling. christian utförde en slags ninja-serie på trampett, han avslutade med att utföra ett fame hopp och landa på rumpan.

jag tvivlar starkt på att vi kommer göra samma succe i år. men den delen kan nog egfs usm trupp stå för. dem är galet duktiga!


/S

Inga kommentarer: