onsdag 19 mars 2008

Vinterns återkomst

I tisdags var jag och tränade och jag kände återigen hur gärna jag vill lära mig allting jag kunde förrut, det blir inte kul att nöta alla grunderna från början, men jag ska fan ta och göra det. det är så grymt roligt med gymnastik, det är så mycket mer än bara en sport.

Imorgon är det 18-års fest, det kommer nog bli riktigt kul! nästan hela vår forna mixtrupp ska dit, och vi brukar aldrig ha tråkigt tillsammans. det är ingen mindre än stephanie som fyller myndig, visserligen fyller hon inte på riktigt förens första april, men det gör ju inget att fira det i förväg. antagligen befinner hon sig nere i skåne under sin födelsedag, det är ju lite trist för oss som vill fira henne här. aja, vi får alltså ta det imorgon istället.

Jag hatar vädret! precis när vårsolen och värmen börjat komma så ska det såklart bli vinter igen! snö, minusgrader och allmänt hemskt, värre kan det knappast bli! det blir i och för sig nästan alltid ett bakslag när man tror att vintern är över, men jag trodde faktiskt att det skulle utebli i år, men nej. aja, hoppas det bara är tillfälligt och mycket, mycket kortvarigt.

nu ska jag göra iordning lite fruktsallad, vi har köpt hem massa goda exotiska frukter, undra vem som kommer äta upp dom? sen måste jag fixa mina naglar och göra några få blonda slingor i håret, sen är det lost också och det kan jag inte missa! bästa att jag sätter igång nu. ciao!

/s

Inga kommentarer: